hej igen

sorry att jag inte skrivit nått, har varken orkat eller haft tid. än så länge har allt flytit på ganska bra i livet, ganska skönt faktiskt. kvalat till sum-sim också, jävligt najs. det går bra med simningen o skolan, perfekt. fast orkar inte gå upp på morgonen är för trött hela tiden. nu är det ett jävligt underbart väder måste jag säga, i helgen var det skitvarmt! sommaren är på gång till sverige, najs najs. och jag måste också säga att jag skäms över min grupp, seriöst D-gruppen är fan seriösare än vad folk är i min grupp. ska prata med anders. bra nyheter är att jag har fått en till hajdräkt!  TACK STEFAN! precis en sån jag behövde! och sen också att vi ska ha dansuppvisning i skolan, kul kul, och jag slutar onsdag den 12 juni, vilket är jävligt snart! måste rensa ut mitt skåp också! x'D

tack för mig o hejdå, ska försöka bli mer aktiv

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med simmningen! Fin blogg du har.



//Hanna

2009-06-01 @ 21:01:18
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: Melissa

klaaart ni också :)<33

2009-06-02 @ 07:23:37
URL: http://lyyxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0