min dag typ..

Tjoo, har tränat och är hemma och chillar, inne på bdb och kollar på bilder. Ska få en ny kamera snart, när den kommit in på siba. Den är typ slutsåld... Då kommer det i alla fall upp bilder på min lilla blogg och min bdb. Är EJ aktiv på pa, typ det träkigaste som finns enligt mig. Träningen gick bra idag och det var kul och skönt. Passet var väl helt okej. Fick typ värsta astma attacken.
Skolan har väl varit helt okej idag, var bordvärd idag -.-'. Alltså att jag skulle torka bord med sandra i min klass. Jag började med det 10:40 och slutade 13:00. Mycket för att torka bord, ta bort mat från bordet och ta bort glas/tallrikar som folk inte hade plockat undan. Efter allt dedär så skulle man bära upp alla stolarna i HELA matsalen eller som Bernt säger det ; " Resturangen". Vilket var ganska jobbigt.... Men en bra sak va typ att på måndag så får jag sovmorgon till 12:40. Började annars 08:00 och slutar 15:55, så det är väl lite lyx. Och på onsdag (imorgon) så ska jag spela laserdome med klassen. Min lärare bara; OCH SÅ HAR VI EN REGEL NÄR VI KOMMER DIT! INGEN FÅR SKJUTA PÅ MIG! Alla började typ asgarva. Aja, skriver mer imorn, då jag har typ lite mer tid...

Bye <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0