Hej

Förlåt för det där konstiga inlägget igår, det blev samma skit 2 ggr. Men det va bara för det inte kom fram på bloggen så jag tyckte det va wierd och tryckte en gång till. Så sorry för det. Idag har jag träffat melissa, det blev inte riktigt så som det skulle, men det blev bra ändå, hann prata om det vi skulle göra, och kan bara säga att jag snackar med henne nu också, och hon skriver också ett inälgg x'D

Men i alla fall, planering för faen ^^
Jag tror att det blir ganska mkt övernattningar hos mig i helgen, hoppas hoppas! Jag tror det är okej för mamma, men måste planera var alla ska sova och sånt, och köpa godis,(massvis) och fixa filmer. Sen så måste jag städa lite också!

Bye <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0