Ikea idag.

Nu ska jag skriva om det som hände idag. Jag mamma och jessica va till ikea för att kolla vad vi vill ha till lägenheten. Alltihopa var bara skit, vi hittade typ ingenting bara 3 kuddar typ. Mamma tycker att ikea i kungens kurva är ett jävla skitställe och att barkaby är mkt bättre x'D. Sen åkte vi till Toys R' Us och skulle köpa spel. Vi skulle köpa fia med knuff, och hittade värsta sämsta verisionen men vi köpte den ändå, dom hade ju inget annat, och sen så ville jag ha monopol i nutid (det heter så) som man håller på med kort o grejer. Men den kostade typ 500 kr så mamma ba: eeh, nej.
 Har inga bilder från det, kameran va tvungen att ladda.

Jag har köpt en skinnjacka nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0