Sorry.

Sorry för att man inte varit så aktiv, hänt mkt saker på sistone. varit på läger under lovet, varit skitkul x'D

Failad skolk i skogen ledde från Strålsjön till Tyresö Strand. Så himla fail. Aja, undrar hur jag ska förklara det för mamma, skitsamma, det är väl bara att säga som det va. Jag, manda, beccis och huritg är ute på jakt efter vägen hem och slåss mot pitbullar och busshållplatser. Laddar upp lite bilder från det.
















 <----Fail bild på mig x'D





 <---- Failade hopp x''D

 <--- Hahah =D

 <-- Spana in mandas ass =)



 <--- Hurtig ^^
Kommentarer
Postat av: amanda:*

AHHHAHHAHAHAHAH BILD 12 SÅ JUÄÄÄÄVLA MOBBAD JAG SER UT! HAHAHAHHAH DET SER JU FAN SERIÖST UT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.





Det var en kul dag det -.-

2009-05-04 @ 17:01:40
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
Postat av: carro

haha ni ser ut att ha ganska skoj xD

2009-05-09 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0