Tjuu

Tjo. Har gjort ganska mycket saker idag. Har varit på dansen i skolan, seriöst folk borde börja bli mer seriös på den, stackars robin som pallar oss. I alla fall gick det bra för mig på det, fattade allt, men sen så tyckte han att vi inte skulle fortsätta på det som jag va skitbra på, vet ej varför, alla försökte tydligen inte så mkt.. Sen så skolan har väl varit helt okej. Utom en cp:ad No lektion x'D. Sen åkte jag till träningen och fick massage av annika, ska få det på torsdag också :D

Imorn ska jag med melissa till ungdomsmottagningen och ifxa lite grejer ^^. Hoppas vi kan vara ett tag. Vad gör alla i helgen ? Planerar typ lite saker, mamma vill typ att tjejerna i klassen ska göra sånna grejer som vi gjorde förut som filmkvällar, så jag berättade om min idé om filmkväll hemma hos mig. Hon tyckte typ om idén, så att jag tror att det blir av snart? fast har ganska mk träning o sånt, men skriver upp helger jag inte har nått.

Nu i helgen ledig 9-10 maj. Sen kan inte jag förrän den 6-7 juni. Vad tycker ni ? Tar den helgen som alla kan mest. Jag tror att den blir nu i helgen, men ändå inte. Vet inte riktigt. Vi får se.

Bye <3

P.S. Kollar på hockeyn på 6:an, fett fittigt av han från usa mot han från schweiz (stavning?) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0