Mafia Wars

Hejsan, nu har jag varit hemma sen ett tag tillbaka, har varit i skärholmen med mamma, sen hämtat upp jessica i skanstull och sen åkt ut till heron city och ätit middag. Jävligt onödigt att åka fram och tillbaka sådär elr hur? Aja, i skärholmen så köpte jag, (dvs mamma=banken) 3 morgonrockar från calvin klein, trosor och negilé ( elr vad det nu heter :S) nattlinne iaf, in på hm och köpte strumpor, sen köpte vi varsin plånbok (JAG FICK BETALA FÖR MIN SJÄLV! :o) och nya väskor, eftersom plånböckerna och väskorna var förfallna och trasiga. Blev björn borg väska + plånbok, så najs :D
Bilder kan jag nog lägga upp imorgon!

Imorgon är det skoltime, massage hos moster + träning, kommer nog bli en ganska chill dag, ska även träffa melissa :) spelar mafia wars nu, och snackar MANDOS! Som säger att jag är en isbjörn (av någon anledning?)

Som tur är mår jag mkt bättre nu än imorse, då mådde jag verkligen piss :(
Det blir ett litet inlägg på morgonen imorn, sen på kvällen om hela dagen :)



Ps. Bilden över texten slår lätt Yamada Ryosuke :D





Kommentarer
Postat av: AMANDA

AHHHHHH FUCK U VERONICA!!!!!!!! T_T yamada är snyggast, dah!!!! poor boy

uhuhuhujhu...

2009-11-18 @ 22:15:15
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0