En superbra dag =)

Tjena, den här dagen har varit skitbra =), på hkk var det sista gången så vi skrev utvärdering av 8:an och till 9:an och sen åt vi glass med maränger, grädde och chokladsås som vi gjorde själva.
Sen hade dans tjejerna med sig godsaker till dansen så det blev självklart över så då blev det en del kladdkaka o kakor :)
sen på rasten så spela vi lite vägg så kom Benjamin med sig "moppe" (?) och så åkte jag med honom en sväng =D Sen spanska, fick veta att min lärare har höjt mig till VG från G så är superglad.
Matten var helt chill och eftersom vi har samma lärare i matte som i so så fick jag veta vad jag fick på "franska revolutionen" och där fick jag också VG så jag är skitstolt =D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0