Blev fel..

Nu blev allt fel med inlägg, trodde jag hade publicerat men jag hade sparat på ukast...
smart där va? aja,.. Dagen idag då SÖNDAG alltså.
Jag, mamma, Ulla och Jessica åkte till skärholmen,
mamma skulle köpa en canada goose jacka eftersom det kommer bli en kall vinter.
Jag var typ piss sur för jag hade ont i huvudet, hatar det där där med huvudvärk.
Sen åkte vi hem, jag och Ulla spelade Monopol igen, världens bästa spel :D
Enda nackdelen är att det alltid är bara vi två som spelar,
och det skulle säkert vara grymt mycket roligare om det var
flera som var med och spelade. Aja..
Jag har matteprov imorn, ska försöka få G på det provet,
jag kan direkt inte begära så mycket mer.
Måse även fixa lite i min kalender, med färgpennor och sånt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0