Godmorgon

Ja, godmorgon. Uppadaterade inget igår kväll, var så himla slut.
Jag och Melissa mötte upp Katta inne i stan så gick på en asgrym shopping runda ;D
Har hittat ett ställe med jättefina piercingar som nu allt är halva priset på.
Tyvärr har jag inga bilder på allt för tillfället men det kommer nog upp i eftermiddag vad jag köpte.
Jag får damp för tillfället, facebook fungerar ju inte.
Trodde inte heller att klockan var strax innan 7, det är ju svart ute nästan.
Fast det har blivit ljusare. Väntar även mail från Flex Sports Club,
ska kanske börja gymma där med Ulla.
Och nej, jag är inte som alla andra som börjar bli "feta" som ska gymma.
Måste blanda simning med något annat också.
För simningen erbjuder ju inte någon seriös landträning som är obligatorisk som alla andra har. Wiihooou..
Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv;

HAHAHA JAG VEEET!

Vi äger<3

TACK!

2010-10-11 @ 18:31:17
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0