iPhone

Jag tror jag vill ha en iPhone, mamma sa igår att hon hade kollat på iPhone 4,
och så kände jag att jag kanske också ville ha en sån.
Även fast jag har en bra och ganska ny mobil och en iPod touch så vet jag inte riktigt.
Skulle kosta upp till 289kr i månaden för en sån om man går via tele2,
men om man går via Siba så kostar det 200kr, lite förvirrande?
Skulle i sånna fall be pappa om den telefonen i julklapp,
fyller ju också år strax efter, men då vill jag nog ha nått annat i födelsedagspresent.
Vad tycker ni om iPhones?
Det enda som jag tycker borde vara en nackdel är att musiken och själva telefonen är på samma ställe,
så om telefonen går sönder har jag ingen musik.
Och även tvärtom.
Fast man har ju hört att Apple har problem med iPhone 4, fast det var väl ett tag sen?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0