tjuu bree

hello, har kommit hem från träningen och käkat middag också. gör inte så mkt just nu, funderar lite vad jag ska ha på skolavslutningen, den är på fredag på nästa vecka. måste börja ta mer kort också! min blogg är inte precis den bästa. fattar inte hur man gör om designen ? nån som kan hjälpa mig ?! börjar tröttna på det här tråkiga saken x'D, och måste lägga in lite bilder på mig själv också x'D. aja dagen har väl varit helt okej, och hade världens keffaste dröm, ni som vet va den handlar om, haha x'D och måste få am's nummer såsom robert's nummer. några som har comviq ?

bye, skriver mer imorn <33

Kommentarer
Postat av: Melissa

hehehe nej jag vet :$

2009-06-04 @ 20:48:24
URL: http://lyyxig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet hur man fixar header o sånt (:

2009-06-15 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0