Efter träningen <3

Ja, nu är jag hemma =) tyvärr höll jag inte det jag lovade och bloggade inte imorse, men det blev jävligt brottom kan man säga! Iaf i skolan, då var det typ den bästa dagen ever =) Speciellt no:n var kul, mandos knows what I mean :D Massagen var supernajs, verkligen jätteskön. Innan hade jag varit inne på ringen och köpt julklapp till melissa, men det skriver jag inte ut vad det är. Fööör det är hemlis :D.

 Sen skyndade jag mig ner till badet och i cafeterian så träffade jag melissa, sara och linn :D :D, ett sort plus för dom där brudarna :D. Sen när vi hade simmat lite så kom emmeli också. Dom där gjorde verkligen min dag =). Sen nu så är jag hemma, ska börja skriva mer på deckaren, jag är ju inte klar med den än :( och så måste jag försöka göra so också, men svenskan går före.
SÅ NU ÄRE PLUGG PLUGG PLUGG
!
Den personen som får en guldstjärna idag är Robin, den lilla gullungen :) <3

Lots of Love, Veronica

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahaha no:n XD

2009-11-21 @ 01:04:22
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0