Shit

Förlåt, bloggade inget när jag kom hem från träningen, min data är inte världens bästa, det har blivit något fel på den, den är sjuuukt seg "/

Träningen gick väl ganska ok, tränade bra, snabba, hårda, vändningar, så där rök 2 naglar bara rakt av =( Mina naglar ser ut som fan, så det måste bokas in en tid hos Camilla på Nagelhuset. Sara var där så jag var ganska lugn till en början. Tur att jag har musik efter träningen annars hade jag varit ganska !mess'd up" om man säger så..

Nya planer för imorgon:
Ta reda på en persons skåpsnr och skriva en dikt.
Våldta Shayan bakifrån och prata med Benjamin kanske.
Träna och bli dissad av Sara på träningen.

Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0