OMG.

Tja..
Längesen va? aja.. vad ska man göra? sitter här och har fetaste ångesten för no provet imorn.. pratar smått med tessi, den duktiga tjejen sitter o pluggar. och jag har inte lust med nått alls. kollar på "Good luck Chuck", en ganska bra film, har inte sett den förut. hm, funderar också på vad jag ska göra imorn.. träna antar jag. den där träningen asså. vet inte vad jag ska ta mig till med den. tur att man kan sitta o skriva av sig nånstans. vet inte direkt om jag vill fortsätta elr om jag vill sluta.. aja.
nu tänker plugga lite..

en speciell hälsning till mandos att jag tänker typ uppdatera min blogg, men då får du hjälpa mig med headern :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0